Nov 27, 2009

so in love!!

ahh! now i'm so in LOVE!!
in love with what? its DBSK's "Magic Castle"

i know i know.. dat song is like damn old
but still... it captured my heart!! *melts*

maybe cuz i'm like so in a Xmas mood~
plus this song was from their Xmas album i tink..
haha.. and oso in love with one of their
old old songs "My Little Princess"

without further a due, here's Magic Castle~

just in case.. the beginning of the song is entitled
"Jesus, Joy of Man's Desiring"

and here's My Little Princess ~

lols.. using green and red-ish cuz its almost
Christmas!! xD

Christmas = my fav season!!! LOL

Nov 24, 2009

comment pls!

okie well.. my dear friend has asked me to do this :

see the link above? CLICK IT~!

well she asked me to get any1 of u dats reading my bloggie
to read her latest post and comment in the Cbox.. she wouldn't
mind anything.. just comment on what u feel after u have
read her latest post! ^^

omg holidays are here and i'm FREAKIN BORED..
not to mention i have completed Mr. Siew's homework..
oni done like 50% haha.. anyways.. gonna watch NEW MOON!!

Nov 19, 2009

finally over!

okie! exam is finally over! haha.. and ugh.. got another
2 more results.. which is physics (full) and maths..

hmm.. physics wasn't dat good.. but i guess i should be
satisfied? haha.. i got 60% which = B3.. haix.. nvm..
will gambateh next yr!!

maths pulak.. saddened a bit.. i got 76% which = A1..
some ppl might say "wow" or "so good!" but to me i tink
for maths its quite low... though i am happy i did score an
A1 atleast.. lolx..

other results.. will be posted to us i guess? xD now its
HOLIDAY TIME!! wohoo!!

Nov 16, 2009


haix.. today got back some results.. ass betul..
plus today is Phy paper 1 and 2! xD.. quite ok i guess..
but the sad part is.. MY RESULTS AR!!

*cries non-stop*

well.. as we sat for our physic paper 1.. one of the
teachers came and pass our MORAL results to jeff..
so we all damn gan jiong la.. but who cares? we have
to freaking sit for our paper 1 1st.. haha

okie.. as usual.. we done our part.. CHIT-CHAT TIME!
so i asked miss nee regarding my paper 3 results..
den she said " hmm.. urs ar? quite gud" i was like happy.. *duh*
so i tot like 30/40.. walau.. manatau i found out highest
is like 27/40! 27?! i was like.. shit lo.. den dun care lo..

jeff handed out our moral paper.. and OMIGOSH!! i wanted
to CRY wei.. i got oni 74/100... so freakin sad wei.. haix!
i expected A1.. *not reli la.. cuz the Q was so babi-like*
anyways.. highest is ee von (as usual) she got 89 i tink.. xD
congrats! hehe.. so recess time.. we got our physics P3 results..

haix.. ok lo.. i oni got 25/40 quite depressing.. but ok lo.. i will
bounce bak.. hehe.. paiseh.. den sejarah results oso.. freak
like hell.. almost cried in skul.. 41?! 1st time this yr i got below
and B3 for my sejarah.. damn la.. =.= she lied to us.. say
wad bonus marks.. fake like shit la.. >.<

argh!! so all in all these are my results so far..

Moral - 74%
Phy P3 - 24/40
Sej - 41%

Nov 15, 2009


okie.. tmr is physics paper 1 n 2 !! must gambateh~
hahaha.. anyways.. studied ytd for paper 1 and today
paper 2.. my goodness.. so freakin hard to memorize le..
sad sad.. haha.. anyways..

celebrated baby Natalie's 2nd Yr Bday~ lolx.. she's
as pretty as ever.. and still as NOISY as can be..
haha.. dat i guess is something dat cant be changed..
and omigosh!

found this video (finally!) of one of my
favourite K-Pop artist Hyuk Jae~ aww.. he so freakin
sweet to the baby le! *melts*

walau.. tell u guys la.. after watching oni lagi i suka him!
hahaha~ he's soooooo sweet!! the best guy every wei! xD

Nov 13, 2009

tagged by kor~

Rules of the game:

Once you are tagged, you MUST DO this quiz and tag 16 friends, including the person who tagged you.
Copy and paste everything, do it and repost the title with whatever rank you were given.
Ranks are given at the bottom of this note
If you have done something in this school which is indicated by the sentence, mark the [ ] on the left side of the thing you have done with a x.
Let the game begin.

Level 1:

[ ]Sleep in class
[x]Talked in class
[x]Not seating at your own place in class
[ ]Scolded by a teacher
[x]Litter the classroom
[ ]Did not do your homework
[x]Submitted your homework
[ ]put nail polish
[ ]lepaking
[x]Did not pay attention in class
[ ]dreaming in class
[x]goofing around in class
[x]Copied other people's homework
[ ]Played a trick on your classmates

My Total: 7

Level 2:

[x]walking around
[ ]late in class
[ ]was abit naughty
[ ]shouted at the top of your voice during lesson time
[ ]scolding vulgarities in class
[ ]spotted hairstyle deemed unacceptable by the school
[ ]used a school facility without school's permission
[x]play in class
[ ]singing loudly during lesson
[ ]walking around the class aimlessly during lesson time
[x]did not greet the teacher properly
[ ]went to the toilet during lesson time without permission
[x]say bad about teacher
[ ]used the teacher's table as a rubbish dump

My Total: 4

Level 3:

[ ]made a fool out of morning assembly
[ ]wasted the school's toilet paper
[ ]sabotaged someone
[ ]irritated someone

My Total: 0

Level 4:

[ ]forged your parent's signature
[ ]forged a classmate's signature

My Total: 0

Level 5:

[ ]fiddling with your handphone during lesson time
[ ]using school computer to play games without a teacher's permission
[ ]listened to an MP3 player in school

My Total: 0

Level 6:

[ ]vandalise the school property
[ ]used the internet
[ ]fought with someone in school

My Total: 0

Level 7:

[x]cheated in a class test
[ ]cheated in a school examination
[ ]Lied to your teacher

My Total: 1

Level 8:

[ ]set fire to something in the school
[ ]locked the teacher out of the classroom
[ ]played truancy just after coming to school just to take attendance

My Total: 0

Level 9:

[x]refused to pay school fees
[ ]cheated the school money
[ ]stole things which belonged to the school
[ ]bullied someone in school
[ ]pranked called your school

My Total: 1

Level 10:

[ ]raised your voice/shouted against a student leader
[ ]raised your voice/shouted against a teacher
[ ]raised your voice/shouted against your discipline master/mistress
[ ]raised your voice/shouted against your vice-principal
[ ]raised your voice/shouted against your principal

My Total: 0

Level 11:

[ ]brought weapons to the school
[ ]brought real firearms to the school
[ ]brought a real bomb to the school
[ ]fired a real weapon in the school with the motive to frighten/kill
[ ]dressed up as a terrorist to school

My Total: 0

Grand total : 13

If you are between 0-15 -------------{I am a good student}
If you are between 16-20------------{I am a good student but with occasional trouble}
If you are between 21-30------------{I am an average student}
If you are between 31-40------------{I am a bad student}
If you are between 41-50------------{I am a very bad student}
If you are between 51-60------------{I should have been caned by the discipline master}
If you are between 61-65------------{I should have been expelled from school}
If you are between 66-75------------{I should have been sent to a reformatory centre }

I Tag :

1. wee ching

2. wee chien

3. kei yan

4. sze hui

5. wisely

6. kah yan

7. jun yeong

8. hui ping

Nov 11, 2009


haix.. today is ADD MATHS and physics 3
and omg.. add maths was totally a KILLER..
argh.. i tink i wasted abt 15-20 marks wei..
=.= and its paper 2.. dahla no selection of
questions.. we had to do ALL.. argh..

well.. physics on the other hand wasnt that hard?
i tink can get atleast 30/40 gua.. hehe..hope so
la.. if not mampus on the spot.. and this was my
study spot for addmaths ytd.. xD

this is part one.. and
this is part 2.. lolx..

i know.. its super messy rite? yup! dats me..

Nov 9, 2009


well okie.. today was Chemistry Paper 1 and 2
hmm paper 1 can say okok gua? managed
to get 35/50 correct.. lolx.. hope that is good~

paper 2 was OMG.. =.=! Ms. Sim as expected
filled the whole freakin paper with all the past yr
SPM questions..

i guess that is normal? cuz since the beginning of
the year.. our whole question paper oso taken
from the past year questions.. and as expected..
one of Mr. Siew's exercises came out as well..

but i was 'retarded' cuz i freakin wasted the calculation
part which was 3 marks.. so i tink i oni got 1 mark
for that Q.. den another question was .... i just read it
the day before and i 4got.. how smart rite? haix..

this was my study place ytd.. xD :
yup.. on the sofa.. in FRONT of da TV.. xD

gonna prepare for one of my favourite subs,
namely MORAL! ^^

Nov 4, 2009

food at subang?

just came back from Subang not long ago..
bro took us out for a treat.. xD the place
is somewhere near the Metropolitan College..

we went there about 9pm cuz bro said that
if go to early definitely no place to sit.. weird rite?
i initially thought why.. den when i got there
i understood why.. the place was FILLED..

the place is called :

honestly, this place is awesome! the service is great..
first time i visited a place where the workers are
actually polite! xD oh yea.. this place only serves
DESSERTS~ yum.. haha

this is our dish :
omg.. oni RM5.90! *so cheap*
the bowl about 9-10cm high.. so filling!
3 of us share til it finish.. xD

the most interesting item i found at this place was the
BEEPING UFO! each customer that buys the food
will be given this to wait for their order~

cute rite? 1st time come i got my fav number.. xD
yes! it lights up once your order is done! hehe..

oh before we left the place.. bro decided to take us
makan burger.. =.=! at 1st i was like "what so special"
then we went la.. woah.. so cheap! with such a
generous serving!!

the stall.. super long queue wei.. got even number given
for each order.. xD
the chef!! lol
the food? xD ya.. ignore the presentation of the food..

the hotdog for ur information is 6 inch! and it only
costs RM4! the burger on the other hand is rather
special.. its MUSHROOM BURGER! ever heard such
a thing? xD.. is quite filling too! only for RM4.50

guess dat's all... xD

Nov 2, 2009

final exam

okie~ just sat for my FIRST paper
for my finals~ haha.. its Modern Math..
so yea.. its not that difficult la.. if you
actually did revision.. BUT i hate chapter 11.. =.=
cant seem to master it up til now.. dahla
wasted abt 5 Q on paper 1.. sad sad..

paper 2 was alright i guess.. just hoping i can
maintain my A1.. muahaha.. hmm~

tmr will be sitting for my BM 1 and 2~
so all the best to my frenz and I!! ^^
dunno la when's the next date i'll be postin..
maybe when i'm freE?? or after my exams?

whee.. anyways just to add something :

yea.. our annual dinner.. the BEST of all times.. xD